چیزهایی درهم

ساخت وبلاگ
 بعد از آبان تاریکی که گذشت- گران شدن بنزین و تظاهرات مردم و قطع شدن اینترنت- رسیدیم به دی. ترور سردار و تهدید ترامپ. شاید هیچ وقت این همه بهم ریخته نبودیم. همه ی ما. نه فقط من. اوضاع مبهم و ترسناکی ش چیزهایی درهم...
ما را در سایت چیزهایی درهم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mchizhaiedarhama بازدید : 215 تاريخ : يکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت: 19:56

 

دو روز بعد ازچیزی که در مطلب قبل نوشتم هواپیمای اکراین سقوط کرد. همسر و دختر حامد اسماعیلیون نویسنده و خیلی های دیگر کشته شدند. حالم تا همین امروز هیچ خوب نبود. امروز به اداره نرفتم. خوابیدم. بیدار شدم. سوپ پختم و حالا می خواهم همه چیز را فراموش کنم. باید به زندگی عادی خودم برگزدم. 

 

چیزهایی درهم...
ما را در سایت چیزهایی درهم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mchizhaiedarhama بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت: 19:56

 

مهمه که ما اینجا فقط زنیم نه هر چیزِ دیگه ای؟ مهمه که تو می تونی به خودت اجازه بدی هر رفتاری با من داشته باشی؟ تو که کلمه هایمن رو شنیدی. نه واقعا مهم نیست. من کار خودم رو می کنم. اگه قرار بود اهمیت بدم حالا اینجا نبودم. من راه خودم رو می رم. می دونم سخته. اما تحمل می کنم و کم کم ادامه می دم. کارسی جز این از دستم ساخته نیست. 

حالا تنهام. منتظرم که فیلم دانلود شه و ببینم. فیلمی درباره خیانت :-)

چیزهایی درهم...
ما را در سایت چیزهایی درهم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mchizhaiedarhama بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت: 19:56

 

کم کار می کنم و این هیچ خوب نیست. تازه رسیدم به جایی که می تونم کارایی رو بکنم که ثمر بدند اون وقت هیچی به هیچی. فقط اینستاگرام رو دوره می کنم و وقتم تلف می شه. نمی تونم چیزی بخونم. ذهنم پرش داره. نمی تونستم از امروز می تونم. وقتم رو باید تلف نکنم و سعی کنم لذت بردن وقتِ کار رو دوباره پیدا کنم. کرونا اومده و زندگی همه مون رو بهم ریخته. باید رو مقاله خارچی کار کنم. 

چیزهایی درهم...
ما را در سایت چیزهایی درهم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mchizhaiedarhama بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت: 19:56